MUTLU

Sevgili okur bu yazımızda sizlerle sevdiğim bir parçayı paylaşmak istedim. Keyifli 6 dakika 20 saniye. Tadını çıkar. Buyurun link:https://www.youtube.com/watch?v=BKoSjc-rmzY                                                                                                                                                                                                                       
         KAT FRANKIE, HAPPY                                                            
                                                                                                                             en 1967, “La Collectionneuse”
Will you be happy if I cry? Ağlarsam mutlu olur musun?
You know I will       Yapacağımı biliyorsun
You know I will  Yapacağımı biliyorsun
Will you be happy if I cry? Ağlarsam mutlu olur musun?
You know I will Yapacağımı biliyorsun
I'm not kidding anymore artık şaka yapmıyorum
Separate each piece Her parçayı ayırın
on the kitchen floor mutfak katında
hold up to the light ışığa tutun

Show me what you're good for Bana ne için iyi olduğunu göster
You know the craziest things En çılgın şeyleri bile
I thought you did yaptığını düşündüm
You know, my favorite moment Bilirsin, en sevdiğim an
It was when you put your hands around my head Ellerini başımın etrafına koyduğun zamandı
But it won't make it any easier to stand Ama ayakta durmayı kolaylaştırmayacak
And that doesn't make it right Ve bu onu doğru yapmaz
You're so good at denying everything Her şeyi inkar etmekte çok iyisin

But another night Ama başka bir gece
it will never make you happy seni asla mutlu etmeyecek
Would you be happy if I cry sometimes? Bazen ağlarsam mutlu olur musun?
you know that i biliyorsun ki ben
Sit in that dark and I try O karanlıkta otur ve ben denerim
I try denerim 
But I can't make a sound until the morning comes Ama sabah gelene kadar ses çıkaramıyorum
My head is dull and my heart is dry Başım donuk ve kalbim kuru
And some things can't be fixed Ve bazı şeyler düzeltilemez
And you will see Ve göreceksin
Just wrap it in newspaper and give it back to me. Gazeteye sarıp bana geri ver.


Eğer okuyan olduysa teşekkür ediyorum. İyi ki okumuşsun.





Yorumlar

Popüler Yayınlar